Trwa ładowanie...

Przedłużanie rzęs skończyło się dla niej tragicznie. Laura González mogła stracić wzrok

Laura González marzyła o pięknych i długich rzęsach. Kupiony przez nią krem przyspieszający porost włosków doprowadził do silnej reakcji alergicznej. Kiedy kobieta trafiła do szpitala, okazało się, że może stracić wzrok.

Zobacz film: "10 urodowych trików, które musisz znać"

1. Modelka przestrzega przed stosowaniem niesprawdzonych preparatów

Wszystko zaczęło się dość niepozornie. Laura González, 24-letnia modelka z Kolumbii zdobyła popularność m.in. dzięki udziałowi w tamtejszym reality show "Protagonistas de Novelas". Kobieta od zawsze przywiązywała dużą wagę do perfekcyjnego wyglądu.

Chciała tylko przedłużyć rzęsy. Zaczęły odpadać kępkami
Chciała tylko przedłużyć rzęsy. Zaczęły odpadać kępkami [5 zdjęć]

Przedłużone rzęsy są obecnie jednym z najczęściej wykonywanych zabiegów w gabinetach kosmetycznych. Większość...

zobacz galerię

Chciała, aby jej rzęsy stały się gęste i długie. Zamiast wizyty w salonie kosmetycznym postanowiła działać na własną rękę. Zachęcona reklamą zakupiła preparat na porost rzęs.

2. O włos od tragedii

Już pierwszej nocy po zastosowaniu specyfiku kobieta poczuła szczypanie w jednym oku. Uznała jednak, że to normalna reakcja i świadczy to tylko o tym, że preparat działa.

Modelka zastosowała preparat na porost rzęs
Modelka zastosowała preparat na porost rzęs (Instagram/laugonzalezdiaz)

Rano było już tylko gorzej. Modelka początkowo bagatelizowała pieczenie, które pojawiło się w lewym oku. Do szpitala trafiła dopiero, kiedy nie była w stanie wytrzymać dłużej z bólu. Wtedy zaczęła też mieć problemy z prawidłowym widzeniem.

3. Krem mógł doprowadzić do utraty wzroku modelki

"Dosłownie krzyczałam z bólu. Coś paliło mnie od środka" – opowiadała Laura González na filmie, który zamieściła na Instagramie.

Krem doprowadził do silnej rekacji alergicznej
Krem doprowadził do silnej rekacji alergicznej (Instagram/laugonzalezdiaz)

Lekarze nie pozostawiali złudzeń. Specyfik kompletnie uszkodził jej rogówkę. Kobieta dowiedziała się, że może zupełnie stracić wzrok. To był dla niej prawdziwy szok. Modelka przez miesiąc musiała chodzić z opatrunkiem na oku.

Zobacz także: Jakie są najczęstsze przyczyny zapalenia rogówki?

Opatrunek na oku utrudniał jej normalne funkcjonowanie
Opatrunek na oku utrudniał jej normalne funkcjonowanie (Instagram/laugonzalezdiaz)

Na szczęście zastosowane leczenie powoli zaczęło przynosić efekty. Dziś widzi już prawidłowo. Postanowiła podzielić się swoją historią, by ostrzec inne kobiety przed stosowaniem niesprawdzonych preparatów, które mają mieć cudowne właściwości.

Każdy krem, odżywka czy maść mogą wywołać niepożądane reakcje. Jeżeli pojawią się niepokojące objawy, zawsze powinniśmy skonsultować to z lekarzem. Zwłaszcza kiedy dotyczy to wyjątkowo podatnych na podrażnienia okolic oczu.

Przeczytaj także: 16-latka prawie straciła wzrok przez hennę

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.