Trwa ładowanie...

Ćwiczenie na zgrabne pośladki. Alternatywa dla przysiadów (WIDEO)

Zobacz film: "Ćwiczenia na zgrabne pośladki"

Zgrabne i jędrne pośladki to marzenie każdej kobiety. Najlepszym ćwiczeniem na osiągnięcie tego celu są przysiady. Niestety są one też bardzo kontuzjogenne. Nieumiejętnie wykonywane obciążają kolana. Jest jednak na to sposób. Zobacz wideo i poznaj proste ćwiczenie na zgrabną pupę.

Nie lubisz przysiadów? Spróbuj tego. Zgrabna pupa jest marzeniem niejednej kobiety. Niestety nie każda może wykonywać przysiady. Kontuzja kolana czy inne schorzenia mogą utrudniać prawidłowe ćwiczenie. Nie tylko przysiady kształtują jędrne pośladki. Poznaj łatwe ćwiczenie na zgrabną pupę. Połóż się na plecach.

Zegnij kolana i ustaw stopy płasko na podłodze. Wyprostuj prawą nogę i unieś ją. Napnij mięśnie brzucha. Unieś biodra, tak aby lewe biodro i tułów były w jednej linii. Policz do trzech i powoli opuść biodra i rozluźnij brzuch. Możesz też wykonywać to ćwiczenie oparte na podłodze obie stopy. Wtedy do góry wypychasz biodra i tułów.

Powtórz ćwiczenie 10 razy na każdą nogę w dwóch seriach. Podczas tego ćwiczenia kształtujesz nie tylko pośladki, ale też wewnętrzną i zewnętrzną stronę ud. Nie obciążasz też kolan i stóp tak bardzo jak w przypadku wykonywania przysiadów. Regularne ćwiczenia przyniosą spektakularne efekty i umożliwią pozbycie się nadprogramowych kilogramów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.