Trwa ładowanie...

Trening z Mel B - ćwiczenia, wskazówki, efekty, 30-dniowe wyzwanie

Mel B to jedna z najbardziej znanych i cenionych trenerek fitness. Jej filmy instruktażowe generują ogromne zyski na YouTube. Trenerka wypuściła także serię treningów na DVD, dzięki temu kobiety mogą ćwiczyć w domu. Mel B świetnie radzi sobie w roli trenerki, tłumaczy każde ćwiczenie i radzi, jak samodzielnie korygować błędy. Efekty osiąga się dość szybko i są skuteczne, dodatkowo treningi są osiągalne dla każdej kobiety.

Zobacz film: "Mel B rozwodzi się z mężem po 10 latach"

spis treści

1. Treningi z Mel B

Mel B rozpoczęła treningi, ponieważ chciała zgubić swoje ciążowe kilogramy. Efekty, jakie uzyskała sprawiły, że kobieta pokochała aktywność fizyczną i postanowiła zarazić swoją pasją także inne kobiety. Przygotowany wraz z ekspertami zestaw ćwiczeń z Mel B został wydany na płytach DVD. Przedstawione są w programie treningowym "Totally Fit" i szybko zdobyły serca milionów kobiet na całym świecie.

Na płycie można znaleźć plany treningowe na różne partie ciała. Są to ćwiczenia, które z założenia szybko przyniosą oczekiwane efekty. Są to przede wszystkim:

10-minutowy trening pośladków – pozwala osiągnąć cudowne efekty w postaci podniesionych i wymodelowanych pośladków. Choć trening jest krótki, efekty jego intensywności można szybko poczuć. Podczas wykonywania ćwiczeń kobiety nierzadko czują ból i palenie w mięśniach, ale jest to zdecydowanie warte swojej ceny.

10-minutowy trening brzucha – są to ćwiczenia z hantlami lub butelkami wody. W ich efekcie kobiety odkrywają mięśnie, o których istnieniu nawet nie miały pojęcia. Dzięki temu uzyskują pięknie wyrzeźbione, płaskie brzuchy.

10-minutowy trening ramion – efektem tej części treningu z Mel B to napięte i wymodelowane ramiona. Ćwiczenia również wykonuje się z hantlami lub butelkami wypełnionymi wodą albo piaskiem.

10-minutowy trening nóg – Mel B zapewnia, że efektem będzie zmiana naszej garderoby i pokochanie krótkich spodenek.

10-minutowy trening cardio – świetnie przyśpiesza tętno i pozwala spalać nadmierne kilogramy. Stopniowo rzeźbi całe ciało i poprawia ogólną kondycję i wydolność krążeniowo-oddechową.

Trenign ABS - daje w efekcie pięknie wyrzeźbiony brzuch.

20-minutowy trening całego ciała – efektem tego treningu z Mel B jest poprawa całej sylwetki. Trening działa na wszystkie partie ciała i śmiało można go wykonywać za każdym razem, kiedy zakładamy strój do ćwiczeń.

Efekty treningu z Mel B to umięśnione szczupłe ciało
Efekty treningu z Mel B to umięśnione szczupłe ciało (Shutterstock)

1.1. 30-dniowe wyzwanie z Mel B

30 dniowe wyzwanie z Mel B to elementy treningu cardio, ćwiczeń siłowych i treningu ABS. Trenerka nie wymaga codziennego ćwiczenia. Jeżeli nasze ciało odmawia posłuszeństwa, to do wyzwania z Mel B można wprowadzić kilka dni przerwy, jeżeli istnieje taka konieczność.

Zaletą 30 dniowego wyzwania z Mel B jest również to, że sprzęt do ćwiczeń, który używany jest podczas treningu to: skakanka, mata, hantle (matę do ćwiczeń i ciężarki można zastąpić butelkami wody). Dzięki nim ciało ma możliwość dalszego rozwoju.

Każdy trening z Mel B powinien zakończyć się ćwiczeniami na rozciąganie. Mel B jest profesjonalistką, dlatego zawsze pamięta o rozgrzewce i rozciąganiu. Mięśnie należy utrzymywać w jak najlepszej kondycji, a 30 dniowe wyzwanie z Mel B gwarantuje najlepsze efekty.

Można dowolnie łączyć ze sobą zestawy ćwiczeń z Mel B, jednak należy pamiętać o tym, aby na początku wykonać zestaw ćwiczeń cardio, a dopiero po nim jeden z zestawów na wzmacnianie, czyli ćwiczeń siłowych. Jeżeli czujemy, że nasze ciało potrzebuje większego obciążenia, to możemy zwiększyć ciężar podczas ćwiczeń albo zwiększyć liczbę powtórzeń.

2. Jak prawidłowo ćwiczyć z Mel B?

Regularne ćwiczenia z Mel B gwarantują pojawienie się pierwszych efektów dość szybko, a jednocześnie nie wymagają specjalnego przygotowania. Przede wszystkim, aby osiągnąć zadowalające efekty, potrzeba dobrego nastawienia i motywacji. Jak w przypadku każdej aktywności trzeba być zdrowym, jeśli mamy wątpliwości, czy możemy sobie pozwolić na taki wysiłek, warto odwiedzić wcześniej lekarza.

Jeśli chodzi o sprzęt do ćwiczeń z Mel B, to na pewno przyda się mata, hantle, krzesło, skakanka, sportowe wygodne buty, które zapewnią nas odpowiednią stabilność i ręcznik do ocierania potu z czoła.

Mel B podkreśla, że najważniejszą częścią każdego treningu jest rozgrzewka. Pozwala przygotować ciało do intensywnego wysiłku i zapobiega kontuzjom. Aby osiągnąć odpowiednie efekty, należy pić dużo wody, również w czasie treningu.

Mel B odradza również częste ważenie. Efektem jej treningów jest rzeźbienie sylwetki, a więc budowa mięśni. Mięśnie ważą więcej niż tłuszcz, dlatego czasem możemy mieć wrażenie, że trening nie daje oczekiwanych efektów, a waga pokazuje coraz większe wyniki.

3. Efekty ćwiczeń z Mel B

  • spadek masy ciała;
  • poprawienie jędrności i sprężystości skóry;
  • poprawę kondycji fizycznej;
  • większą świadomość własnego ciała;
  • zmniejszenie widoczności cellulitu.

Efekty ćwiczeń z Mel B będą najlepiej zauważalne, jeżeli przed rozpoczęciem cyklu ćwiczeń dokładnie się zmierzymy w obwodach i wykonamy zdjęcie sylwetki. Po 30 dniowym wyzwaniu z Mel B porównajmy zdjęcia i obwody ciała.

4. Jaką dietę poleca Mel B?

30 dniowe wyzwanie z Mel B to nie same ćwiczenia, należy pamiętać także o zbilansowanej diecie, która tak naprawdę jest podstawą dbania o sylwetkę. W swoich zestawach ćwiczeń Mel B zawsze o tym przypomina.

Przede wszystkim bardzo ważne jest stałe nawadnianie organizmu zwłaszcza w trakcie i po ćwiczeniach. W ciągu dnia powinniśmy wypić minimum 3 litry niegazowanej wody. Dieta musi zawierać produkty bogate w witaminy, minerały i składniki odżywcze potrzebne do prawidłowego funkcjonowania ciała.

Bardzo ważne jest białko, które stanowi budulec dla mięśni. Produkty, które warto wprowadzić do diety to warzywa, owoce, ryby. Należy pamiętać o węglowodanach, które dostarczą energii organizmowi. Trzeba wyeliminować cukry oraz napoje gazowane i kolorowe.

Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej
Najskuteczniejsze ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej [6 zdjęć]

Oto lista ćwiczeń (w kolejności od najmniej do najbardziej efektywnych), podczas których spalisz najwięcej...

zobacz galerię

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.