Trwa ładowanie...

Płaski brzuch - wyzwanie, zasady, ćwiczenia na płaski brzuch

Płaski brzuch to marzenie zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Choć wydaje się to mało prawdopodobne, płaski brzuch można osiągnąć zaledwie w miesiąc. Warto podjąć wyzwanie, a efekty przyjdą same. Można być sceptycznym, ale trzymając się pewnych zasad, już po miesiącu będziemy się cieszyć płaskim brzuchem. Im cieplej tym perspektywa uzyskania płaskiego brzucha w miesiąc wydaje się coraz bardziej kusząca. A więc do dzieła! Zapoznaj się z poniższymi radami, jak uzyskać płaski brzuch w miesiąc i podejmij wyzwanie.

spis treści

1. Wyzwanie płaski brzuch w miesiąc

Płaski brzuch w miesiąc to realny cel. Wystarczy podjąć wyzwanie i zmierzyć się z planem ćwiczeń na płaski brzuch. W ciągu miesiąca stawisz czoła ćwiczeniom na wszystkie partie mięśni brzucha. Ćwiczenia na płaski brzuch w miesiąc obejmują różne ćwiczenia.

Zobacz film: "6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha"

Jednak najskuteczniejsze okazują się tradycyjne brzuszki, rowerek, unoszenie nogi w leżeniu, odwrócone brzuszki i sięganie rękoma do kostek. Ich skuteczność wynika z tego, że angażujemy wszystkie mięśnie do ich wykonania.

Sprawi to, że po miesiącu nasz brzuch będzie płaski. Co ważne wykonując te ćwiczenia na płaski brzuch, w ciągu miesiąca wzmocnimy również mięśnie stabilizujące.

Pamiętajmy, że miesiąc ćwiczeń na płaski brzuch może doprowadzić do monotonii i spadku motywacji do odchudzania, co nam nie grozi w przypadku wykonywania tych ćwiczeń. Podstawą ćwiczeń na płaski brzuch w miesiąc, jest ich regularność i ścisłe trzymanie się planu.

2. Ćwiczenia na płaski brzuch

Przed rozpoczęciem walki o płaski brzuch, warto jest zmierzyć się w obwodzie i zwarzyć oraz wykonać zdjęcie całej sylwetki w samej bieliźnie, a wymiary zapisać, po miesiącu powtórzyć ten zabieg. Już wtedy efekty będą widocznie i to jest fakt bezsprzeczny!

Jeżeli założymy sobie cel i znajdziemy odpowiednią motywację, to będzie łatwiej do niego dążyć. Pamiętajmy dla kogo to robimy, to my się mamy czuć dobrze ze sobą i dążmy do idealnej sylwetki, tylko i wyłącznie dla samych siebie.

Dzięki diecie i ćwiczeniom nasz stan zdrowia i zakres ruchów znacznie się polepszą. Dostarczymy organizmowi więcej tlenu, usprawnimy krążenie krwi, a nasze samopoczucie znacznie się poprawi. Zaczniemy mieć świadomość własnego ciała i w końcu będziemy z niego korzystać w prawidłowy sposób.

Przygotowując się do wyzwania, zakładającego płaski brzuch w 30 dni warto trzymać się pewnych zasad. Po pierwsze konieczne jest przyzwyczajenie się do codziennej dawki ruchu i odpowiedniej organizacji dnia. Aby uzyskać płaski brzuch w miesiąc, konieczne są krótkie treningi, ale regularne.

Mięśnie brzucha należy trenować 4 razy w tygodniu. Ćwiczenia nie muszą być długie ani wyczerpujące, aby po miesiącu uzyskać płaski brzuch. Trening może zająć nawet 15 minut, dlatego można wykonywać go nawet dwa razy dziennie, np. rano i wieczorem.

W pozostałe dni należy wykonywać trening cardio, aby poprawić kondycję i zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej. Pamiętajmy, że płaski brzuch to nie tylko silne mięśnie, ale też minimalna grubość tłuszczu.

Jeżeli nam mało można dodać ćwiczenia siłowe, które zaczną wysmuklać sylwetkę, budować mięśnie i ujędrniać ciało. W tym celu udajmy się na siłownię, na której znajdziemy profesjonalne maszyny, do tego typu ćwiczeń.

Pamiętajmy, iż na siłowni można zapytać o prawidłowość wykonywania ćwiczeń specjalisty i warto to zrobić, aby nie nabawić się niepotrzebnych i bolesnych kontuzji.

Jeżeli wolimy ćwiczyć w domu to również można. Jest wiele możliwości do wyboru, otóż na intrenecie jest wiele profesjonalnych filmików, które pomogą poznać ćwiczenia siłowe. Z biegiem czasu sami będziemy posiadali wiedzę, dzięki której sami będziemy mogli układać ćwiczenia.

Płaski brzuch w 30 dni będzie możliwy, jeśli połączymy ćwiczenia z dietą. Pamiętaj, aby dietę urozmaicić warzywami i owocami oraz pić dużo wody. Dzięki temu po miesiącu będziemy się cieszyć płaskim brzuchem.

3. Dieta na płaski brzuch

Aby wrócić do wysportowanej sylwetki i poprawnej wagi, należy się najbardziej skupić na diecie, która jest aż w 70 proc. wyznacznikiem wagi. Posiłki powinny być stałe o ustalonych porach, co 3, 4 godziny.

Dieta powinna być odpowiednio zbilansowana, aby nie dostarczać sobie nadmiaru kalorii, a redukować je. Należy spożywać dużo białka oraz dobrych węglowodanów, trzeba też dodać zdrowe tłuszcze.

Warzywa powinny znajdować się w każdym posiłku (tak byłoby idealnie). Najważniejsze jest jednak całkowite odstawienie słodyczy, słonych przekąsek oraz napojów gazowanych. Jemy tylko i wyłącznie właściwe posiłki.

Śniadanie musi być syte i pożywne, można przyrządzić płatki owsiane z owocami albo jajecznicę z warzywami. Opcji jest bardzo wiele, i mogą być smaczne!

Nie wolno zapominać o regularnym piciu wody mineralnej, im częściej tym lepiej. Jeżeli sami nie potrafimy ułożyć sobie odpowiedniej, zdrowej diety, to warto zasięgnąć porady u dietetyka albo trenera personalnego.

Płaski brzuch to marzenie wielu osób.
Płaski brzuch to marzenie wielu osób. (123RF)
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze
Szukaj innego lekarza
Komentarze
Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.