Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Targi sportowe Sport World Warsaw

Avatar placeholder
05.09.2013 14:07
Targi sportowe Sport World Warsaw
Targi sportowe Sport World Warsaw

Polska dołączyła do niezbyt elitarnego grona 10 krajów europejskich o największym odsetku otyłych mieszkańców. Badania wykazały, że w naszym kraju aż połowa kobiet i 62% mężczyzn w wieku 20-74 lat zmaga się z nadwagą lub otyłością. Problem otyłości nie omija również dzieci i młodzieży. Siedzący tryb życia, niezdrowe odżywianie i niewielkie zainteresowanie formami aktywności fizycznej to prosta droga do zbędnych kilogramów. Najwyższy czas, by zacząć przeciwdziałać temu zjawisku poprzez promocję zdrowego żywienia i sportu. Ten właśnie cel przyświeca firmie Lentewenc - organizatorowi Międzynarodowych Targów Sprzętu i Odzieży Sportowej Sport World Warsaw. Targi odbędą się w dniach 19-21 września 2013 roku w hali Expo XXI w Warszawie.

1. Oferta Sport World Warsaw

W ciągu trzech dni targów w nowoczesnej hali wystawienniczej zaprezentują się wystawcy z kraju i zagranicy. Drugiego dnia obowiązywać będzie formuła B2B, która pozwala na przedstawienie ofert poszczególnych wystawców i zapoznanie się z ofertami innych uczestników targów, a także na nawiązywanie kontaktów biznesowych w sposób bezpośredni. 20 września na targach pojawią się m.in. dyrektorzy szkół, właściciele sklepów i dystrybutorzy sprzętu sportowego, przedstawiciele klubów i związków sportowych, dyrektorzy MOSIR-ów i OSIR-ów, oraz przedstawiciele władz rządowych i lokalnych.

Dni otwarte dla osób zainteresowanych zdrowym trybem życia, sportem, fitnessem i prawidłowym żywieniem to 20 i 21 września. Na odwiedzających targi czekać będą liczne atrakcje: pokazy sportowe, spotkania z gwiazdami sportu oraz projekcje filmów.

Zobacz film: "Wysiłek fizyczny a endorfiny"

Więcej informacji na temat warszawskich targów sportowych znajdziesz na stronie Sport World Warsaw 2013 oraz na profilu Sport World Warsaw.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pytania do specjalistów
Co robić dalej z trudno gojącą się raną?

Dzień dobry. Opisane objawy wymagają stacjonarnej wizyty u specjalisty dermatologa ale również wykonana diagnostyki laboratoryjnej...

Co może oznaczać takie znamię na brzuchu?

Dzień dobry. Opisany problem wymaga stacjonarnej wizyty u dermatologa wymagane w tym przypadku skierowanie na NFZ ewentualnie...

Czy to może być spowodowane przez tabletki?

Witamy serdecznie, zmiany skórne, takie jak brązowe strupki na brodawkach sutkowych, raczej nie są typowym efektem ubocznym...

Sprawdź pomocnych dermatologów
Lek.  Joanna Dawicka
Dermatolog
0 odpowiedzi na pytania pacjentów
Dominika Roziewska
Dermatolog
0 odpowiedzi na pytania pacjentów
Lek.  Karolina Kozera
Dermatolog
0 odpowiedzi na pytania pacjentów
Lek.  Anna Bronikowska-Kolasa
Dermatolog
0 odpowiedzi na pytania pacjentów